+%22Powered+by+Movable+Type%22+%22Leave+A+Comment%22 +%22Powered+by+Movable+Type%22+%22Leave+A+Reply%22 +%22Leave+a+Reply%22+%22Name%22+%22required%22+%22will+not+be+published%22+%22Website%22 +%22CommentLuv+Enabled%22+OR+%22Enable+CommentLuv%22 +%22This+site+uses+KeywordLuv%22 +%22Comments+links+could+be+nofollow+free%22 +%22Top+Commenter%22+OR+%22Top+Commenters%22 Hosting Flower He: מה זה SEO?

Sunday, January 1, 2012

מה זה SEO?

מה זה SEO?





 מבין כל צורות שונות של שיווק באינטרנט, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מקבל ההייפ יותר כנראה כל הטפסים האחרים גם יחד. אבל למה? מה בדיוק הוא שיווק SEO? ולמה שיהיה אכפת לך?

ובכן, אנחנו כאן כדי לומר לכם אם אתם מבלים דולר השיווק שלך ב-SEO, PPC, או בפרסום מקוון סטנדרטי (באנרים, וכו '), SEO הוא כאן כדי להישאר. כל עוד אנשים מוצאים אתרים באמצעות מנועי חיפוש, יהיו אנשים לייעל אותם.

ולמרות SEO הוא כבר לא "חדש", אנחנו עדיין בשלב שבו עסקים רבים אינם ששים להשתמש להגיע מסיבי של גוגל להרחיב את העסק שלהם. בהתחשב כמה חשוב SEO הפך אנו רואים כהזדמנות.

מה זה SEO?



נגיע לכל תרשימים וגרפים בקרוב (אני מבטיח), אבל להתחיל הראשון של לתת הגדרה בסיסית של SEO. יש המון הגדרות "רשמי" שם בחוץ, אבל אחד הטובים ביותר והמדויק ביותר הוא מוויקיפדיה:

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט במנועי חיפוש דרך "טבעי" או אי - תשלום ("אורגני" או "אלגוריתמית") תוצאות החיפוש.

במילים אחרות, SEO הוא הנוהג של דירוג דף גבוה יותר במנועי החיפוש. (אנשי מקצוע העוסקים SEO נקראים גם SEOs-Search Engine Optimizers.) כיצד זה נעשה?
טעות נפוצה היא כי עובדי גוגל איכשהו להחליט אילו אתרים צריכים להיות מדורגת בחלק העליון של SERPs שלהם (מנוע חיפוש דפי תוצאות). כדי לעשות זאת, גוגל כנראה צריך להעסיק כל אדם החי על פני כדור הארץ כדי לעבוד 24 שעות ביממה, וגם אז זה יהיה משימה בלתי אפשרית.
הסיבה היא כי יש ממש אינסוף חיפושים אפשרי שכל אחד יכול לעשות בכל זמן נתון, ו-Google יש להציג מעל 1,000,000 תוצאות לפי סדר החשיבות בתוך פחות מחצי שנייה:

נוסף על כך, שכן העולם משתנה כל כך חייב גוגל, כך מדי יום ביומו את התוצאות הללו יש לעדכן מחדש הורה. סיפור ארוך קצר: לא צריך להיות דרך להפוך את התהליך לאוטומטי.
אז כפתרון לגוגל יש שני הכלים העיקריים בארסנל שלה: צבא של "העכבישים" ו אלגוריתם ארוכה מאוד.
אם אתם רוצים לדעת מה זה SEO, זה חיוני כי לך להבין שני מושגים אלה. עכביש מנוע החיפוש היא בעצם רק רובוט העושה שימוש קישורים "לזחול" מעמוד לעמוד. עם עכבישים מספיק (וגם לגוגל יש טונות), מנועי החיפוש מסוגלים לשרטט מפה של העולם כולו האינטרנט רחב. עכבישים אלה להקליט כל מילה כתובה על כל עמוד הם זוחלים.



מנוע החיפוש של גוגל אלגוריתם היא כנראה הנוסחה היקרים ביותר על פני כדור הארץ. גם המתכון הסודי של קוקה קולה לא כמו כמוס כמו האלגוריתם של גוגל. אבל מה זה?
הילדים גאון מבריק על בגוגל יש לבוא עם נוסחה מתמטית מורכבת מאוד, כי מחשבת כמה גבוה דף אינטרנט צריך לדרג עבור כל מילת מפתח נתונה. מה האלגוריתם עושה הוא לקחת בחשבון שורה של גורמים שונים, כגון:
• מספר קישורים לדף (נרשם על ידי העכבישים)
• איכות של קישורים אלה (מחושב אלגוריתמית)
• התוכן של אתר אינטרנט (נרשם על ידי העכבישים)
• אמינות של אתר (מחושב אלגוריתמית)
גוגל הצהירה כי האלגוריתם שלהם לוקח בחשבון מעל 200 אותות כדי לדרג דף אינטרנט. למרות SEO לא יידע לעולם את כל 200 של אותות אלה (שלא לדבר על החשיבות היחסית שלהם), זה התפקיד שלנו כדי ללמוד מה החשובים ביותר הם ולהתמקד ב-off בדף האלה בגורמים עמוד SEO כאשר אופטימיזציה של אתר אינטרנט.
אז, בקיצור, מה זה SEO? טוב שיווק SEO, לפחות, כרוכה בלימוד נוף SEO, ביצוע מחקר וגילוי הגורמים החשובים ביותר בדירוג, ולבסוף אופטימיזציה אתר אינטרנט בהתבסס על גורמים אלה. ישנן שיטות קידום כובע לבן וכן כובע שחור שיטות SEO, אך בסופו של דבר, כולם נחשבים SEO.
אתה צריך קידום אתרים?
ובכן, לשקול נתונים סטטיסטיים אלו:
לדברי משווק באינטרנט, יותר אנשים מבלים באינטרנט כסף מאשר אי פעם בעבר, וכל המגמות העיקריות להיראות משהו כזה:

זה לא רק בארצות הברית, או. ההוצאות באינטרנט הולך וגדל בקצב מהיר בכל רחבי העולם. למעשה, בעולם המסחר האלקטרוני עולה בקצב פעמיים מהר ככל בארה"ב:















ונוסף את הביקוש הגובר לסחורות ושירותים מקוונים, יותר אנשים פונים אל מנועי החיפוש מאשר מקור אחר שבו הם מחפשים כדי לקבל החלטות קניות באינטרנט:


אתה לא צריך להיות גורו השיווק כדי לראות לאן כל זה בראש. אנשים פונים לאינטרנט כשהם רוצים להוציא כסף, מנועי החיפוש הם רק מתחזקים.
לכן, אתם צריכים קידום אתרים? זה תלוי. אם אתה מפעיל הבלוג הפילוסופיה ואתה לא אכפת כמה אנשים לקרוא אותו, אז SEO הוא כנראה לא את השימוש הטוב ביותר במשאבים שלך. אם אתה אדיש מספר המבקרים שאתה מקבל כל יום, לבזבז את הכסף שלך למקום אחר כי SEO הוא לא מה שאתה מחפש והוא בכנות חבל על הכסף שלך.
אבל אם האתר שלך מציע כל סוג של מוצר השירות, במיוחד אם אתה מתכוון להתפרנס אלו מוצרים או שירותים, SEO הוא שאין לו תחליף ואת הכרח. העובדה הפשוטה היא כי 95% מכלל קהל היעד שלך יהיה להשתמש במנועי חיפוש כדי למצוא אתרים כמו שלך. השאלה היחידה היא אם אתה תהיה התוצאה הראשונה שעולה, או אם אתה תהיה קבור מתחת לכל המתחרים שלך. אבל היה סמוך ובטוח: אנשים מחפשים.
מסקנה
זה מה זה באמת מסתכם:
• תיקי מעצבים מקבל 200 חיפושים ליום
• טבעות אירוסין מקבל 1500 חיפושים ליום
• נעלי ואנס מקבל 370 חיפושים ליום
• עורך דין פגיעה אישית מקבל 40 חיפושים ליום
• ניו יורק מלונות מקבל 165 חיפושים ליום
אם היה לך עוד 370 אנשים ללכת דרך הדלתות שלך כל יום, איך זה ישפיע על המכירות שלך? תאר לעצמך להיות עורך דין פגיעה אישית בניו יורק, לאחר תוספת של 40 מוביל ליום. וזה רק עבור מילת מפתח אחת. אפילו הבסיסיים ביותר שלנו חבילה כוללת חמישה SEO מילות מפתח.
בהתאם התעשייה שלך, את ההבדל בין דירוג גוגל # 1 ו # 10 בדירוג גוגל יכול להיות שווה מיליונים. וכרגע, לא משנה מה העיסוק שלך, מישהו יושב למעלה # 1. למה לא אתה?


No comments:

Post a Comment